Busy girl!

Heej!

Har varit ganska upptagen idag, men tänkte slänga in ett inlägg innan jag kryper till kojs..
Började med att jag skulle upp nio, men var så trött så jag gick upp typ kvarti tio.. Åt fruksot och klädde på mig sen gick jag till Vällingby och mötte mormor för hon skulle skriva på några papper om min mobil för skärmen har spruckit. Sen tog vi en Latte och hämtade Matilda hemma sen till Brommaplan och hämta morfar och så åkte vi fyra till st: görans sjukhus, för min mamma ligger där. Tänker inte säga varför för det är personligt och det är min mammas sak. Men det var ganska jobbigt att vara där, massa slangar och maskiner :(
Sen sjyssade morfar hem oss och vi köpte pizza och gick hem och käkade sen har vi bara segat, packade och ringde några viktiga samtal. Pappa och Renée kom hem vid 7 och då gick vi och käkade, kom hem vid kvarti nio- nio ungefär och vi hade massor att fixa.. Dem åker ju till USA imorgon och ska på en västindien-kryssning och kommer hem den 28 igen :P Så jag ska bo hos Bella, därför jag packat massa..
Dem åker 4 inatt och ska väcka oss för att säga hejdå -.- Så ska upp igen om typ 4,5 timme.. Kul, verkligen :D *NOOT*
Aja, nu har jag uppdaterat er och ska snart sova har en låååång dag imorgon, men uppdaterar om det imorgonbitti ;)
Puss och Godnatt fina läsare!



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0