Äntligen hemma!

Heej! :)
Sitter på sängen och kopplar av just nu!
Imorse snozade jag 50 min, gick upp fixade mig snabbt sen åkte vi till skolan.. Hade först no, språk, svenska, lunch, idrott och hemkunskap. När jag slutat så hade jag bild 1,5 timme och pratade mkt med Ann-Christine <3 Sen skyndade till centrum och skulle till maskrosbarn och gå på steg 1, men fick då en påminnelse om ett möte i Hässelby SAMMA tid?! Paniik! Ringde och bokade om till fredag kl 13 :D
Skyndade till MB och hade jättemysigt där :) Till vällingby där de hämtade mig och vi åkte hem, va hemma 10 min, sen till blackeberg och köpa mat, hem och käka och nu sitter jag här heeelt slut och ska bara göra min engelska-grej sen SOVA! Såå jävla trött :/
Hoppas ni haft en bra dag! <3
Dagens outfit anyway..
Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0