Vanlig måndag!

Godkväll kära bloggläsare! :)


Sitter här i mitt rum och ska snart måla naglarna :)
Det har verkligen varit fullt upp idag! Först svenska, engelska och matte på förmiddagen, rätt seegt.. Musik innan lunch, vi har dessutom sämsta musikläraraen, gillar henne verkligen inte... Lunch och efter det 2 timmar so -.- Men det gick faktiskt bra ändå.. Efter skolan drog jag hem och pluggade, har verkligen jättemkt i skolan :/ Pluggade till halv sex, sen drog jag och tränade, kom hem, käkade, ringde några samtal, duschade och nu tänkte jag som sagt måla naglarna, sen plocka undan i mitt rum, fixa håret och planera morgondagen lite noggrannare, sen äntligen sova! Mkt på schema, som alltid när det gäller mig! :D
Aja, hoppas ni haft en bra måndag! <3



Looooove Bitchees! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0