Studiedag! :D

Heeej! :D


Jag har ju studiedag idag, men är ändå uppe tidigt :P Kunde inte sova juu...
Aja, i onsdags gick jag bara i skolan, hade spex efter skolan och det var KAOS, helt sjukt asså.. Alla bara skrev vad dem ville och sprang runt.. Som sagt, kaaos... Men, men.. Det blev ett foto iaf, fast jag syns inte så mkt :(
Efter spex drog jag och träffade Y, min kontakt på soc.. Ett jätte trevligt möte, kom hem vid 18:20 kanske.. Gjorde min middag, käkade, plockade in i diskmaskinen, träffade Melat, postade 2 brev, sen hem och städa rummet, plugga lite och somnade vid 22.. Hektisk dag :P
Igår (torsdag) så hade jag först idrott, sen matteproc B-delen, den gick sådär.. Bild, lunch, engelska och språk på eftermiddagen, sen drog jag och Bella hem till mig och kollade på film med min syster, sen skulle vi cykla hem till henne och ramlade av cykeln :P Det var sååå sjukt jävla kul asså! Vi drog hem till henne och bara snackade, sen drog jag och tränade, hem, käka, duscha, städa mitt rum, fixa naglarna och däckade  vid halv tolv..
Jag vaknade halv åtta och sen halvsov jag till kvart i nio :P
Nu ska jag blöta håret (det är rufsit och ojämnt), sen äta fruost, dammsuga hela lägeheten (min låtsasmormor och morfar kommer imorgon), fixa mig och halv 2 ska jag träffa Lina H vid hennes gammla skola :) <3
Hoppas allt är bra med er! <3


Bild från när jag och Sassi fotade <3



Looooooveee Biathes! :* <3

Kommentarer
Postat av: lol

hahaha sexy

2011-10-06 @ 16:56:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0