Sova?

Heej! :D


I torsdags var det ju orgentering, de va skiittråkigt, jobbigt, kallt, blött och lerigt.. Efter det så drog jag hem, pluggade, tränade, käkade, duschade och somnade :P
Igår (fredag) var jag i skolan hela dan, det gick faktiskt rätt bra :P Efter skolan stannade jag och Bella (Helena) kvar och snackade/pluggade :P kom hem vid 16 och typ seegade, käkade middag vid 19, drog till Bella efter maten och hon fixade mina naglar :D Drog hem vid halv elva och som sällskap hade jag Alex i telefon :D Vågade inte cykla igenom den mörka skogen helt ensam (a)
När jag kom hem typ däckade jag direkt, va skiiiiit trött.. Renée väckte mig vid 10 imorse -.- Gick upp, åt frukost, pluggaden åt lunch och nu sitter jag här :P
Nu ska jag byta sängkläder i min säng, duscha, fixa mig, möta Bella och sen ska vi till B, hon fyller år :D
Bloggar kanske när jag kommer hem, beror på om jag orkar..
Hoppas ni har det bra :* <3



Loooove Bitchees! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0