Seeegt..

Heej!


Sitter hemma och segar.. skulle behöva plugga, träna, städa mitt rum, men seriöst?! Vem faan orkar..
Vi kom hem från pickniken lite innan 18 och då däckade jag och Helena på hennes säng på typ 2 min.. Vaknade 19:24 och trodde vi hade sovit i typ 20 min :D Vi gick upp, käkade och kollade först på  bröllopsduellen, skiitbra och sen på promnight, en skräckfilm som e skitbra den oxå :) Sen började vi kolla på you again, men efter typ en kvart så höll vi på att däcka så vi stängde av.. Blev väckt klockan nio av att Pepsi (Jimmys hund) öppnade dörren och hoppade på mig -.- Kunde inte somna om så vi kollade klart på you again, sen typ seegade vi ett tag, käkade.. Mamma hämtade mig vid 14 och jag duschade direkt när jag kom hem, sen har jag bara fortsatt seega.. Är helt ensam hemma, vettefan när resten av familjen kommer hem.. Jag tänkte iaf plugga nu, sen städa mitt rum.. Hoppas ni haft en bra helg!


Bild från i somras :)



Loooove Bitchees! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0