Prov, foto, prov, spex, prov, studiedag!

Heeej! :D


Det är min vecka..
Igår (måndag) var jag bara i skolan, hade matteprov A-delen + vanligt klassfoto och eget foto! Efter skolan igår så drog jag hem, pluggade, tränade, hem å plugga, käkade, duschade och dog!
Idag typ hade jag biologiprov första lektionen, det gick rätt okej faktiskt.. Efter skolan drog jag hem och gjorde min f*cking bilduppgift, pluggade lite och typ käkade vid 18, nu gör jag inget spec.. Ska snart typ plocka undan i mitt rum och sova, har JÄTTEONT i huvudet :( + spexfoto imorgon.. Prov på torsdag och studiedag på fredag! 
Aja, mkt att göra.. Hoppas ni har det bra! :* 



Looooovee Biathes! :* <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0