Livet rullar på..

Chaa Chaa Bitches! :*


Sitter här i mitt rum och har precis gjort klart min matte :D Yeey, e fett glad för det asså!
Idag har jag inte gjort så mkt, vakande vid 8 imorse och kunde inte somna om -.- Gick upp vid 10 oc satte mig framför tv:n :P sen kom pappa upp och gjorde frukost, vi käkade, jag fixade mig och började plugga lite, sen hjälpte jag pappa och Renée att bära ner saker i källaren, gick upp, fixade naglarna, käkade mellis och pluggade lite till :P Nu chattar jag med Alex och ska typ göra min äckliga bilduppgift, jag gillar verkligen inte bild -.-
Igår hos B var det iaf fett kul :D Bella fick inte gå så jag saknade henne, men hade grymt kul iaf :)
Vi typ käkade, lyssnade på musik och körde sk, sååå sjukt kul asså :D Sen när vi skulle dra hem så gick jag med Ilham, Mulki och Aishi, det var sjuukt myysigt ;)
När jag kom hem igår typ däckade jag direkt, va sjuukt trött..
Hoppas ni haft en bra helg :*


Bild från när jag va tsm med R :P



Looooooove IT Biathes! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0