Lååång dag!

Heej! :D


Min dag började 06:00, gick upp, fixade mig och mamma hämtade min 07:20 :) Åkte till stan för jag skulle till tandläkaren på tandställnings-grej.. Kanske ska få det, jag får ju välja själv.. Ångeest!!
Sen kom jag till skolan vid 9 och då hade jag missat nästan hela non.. Sen hade jag massa lektioner och efter skolan träffade jag Kicki, vi pratade lite och jag kom hem för typ en timme sen :)
Nu väntar jag på middag och efter maten ska jag typ plocka undan i mitt rum, vika in massa kläder (städerskan har varit här) = mkt ren tvätt.. Ikväll ska jag typ bara ta det lungt, det har lixom varit en lång dag... :)
Hoppas ni haft en bra dag <3



Loooooove Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0