Home Sweet Home!

Heej! :D


Kom hem vid 16, såå skönt att äntligen vara hemma!
Vi åkte ju till skärgården i fredags, kom fram vid halv tolv på kvällen och då va det kolsvart ju!! Men det var helt klar himmel så man såg alla stjärnor, jättefint! Vi såg 2 stjärnfall oxå :D
Igår så typ låg vi och sola hela dagen, suuperskönt.. badade faktiskt oxå :) Fast de va bara 18,8 grader i vattnet, skiitkallt!! På morgonen såg vi en manet i vattnet, den va jättefin :)
På kvällen så typ låg vi på berget och kolla på stjärnorna, såg ett stort stjärnfall och ett kometfall och en åkandes komet :P
Idag typ, gick vi upp, fixade oss sen åkte vi hem, det var inte så fint väder direkt :(
Pappa och Renée gick precis ut på prommenad och jag ska gå och hämta min cykel i gammla lägenheten och städa mitt rum.. Måste duscha sen oxå.. Lite mkt att göra faktiskt :P
Aja, hoppas ni haft en bra helg, det har iaf jag!! <3



Looooove Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0