Helgen!

Heej! :D


Sitter här i mitt rum nu, ska snart läsa lite och sen soooova!! Är så jävla trött..
Helgen då? Den va såååå sjukt rolig :D På fredagen så typ chillade vi inne ett tag, bastade, sen drog vi ut och spelade handboll och tig en masssa bilder, ofc ;) Jag däckade typ halv 2 :O dem andra vid typ 3.. Vi skulle tävlat, men det gick inte så bra för mig :/
I lördags firade vi Emy, hon fyllde 13 :D På förmiddagen va hennes handbolls lag där och på eftermiddagen släkten :) Mkt trevligt och MKT kakor :D
På kvällen drog jag och Jesper ut och spelade basket, skiitkul :P sen typ slöade vi hela natten, gick och la mig vid halv sju på morgonen :D På söndagen va det FETT segt, mina päron kom bid 16, vi käkade och åkte hem :) Hemma så duschade jag och däckade vid 22 :P
Idag då, bara varit i skolan, skiiitseegt asså.. Va såå jäkla trött.. Efter skolan dorg jag hem och pluggade, städade mitt rum, sen iväg och träna, hem och käka, duscha och nu ska jag snart göra min svenska (läsa alltså) -.-
Hoppas ni haft en bra helg och en bra måndag! :* <3



Loooooove Bitchees! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0