Hann inte!

Godkväll! :)


Sitter här i mitt rum och snackar med Helena på fb och messar med A******** :D
Igår hann jag faktiskt inte blogga :(
Igår iaf, jag gick i skolan hela dan, lite halvseegt.. Efter skolan klippte jag mig sen gick jag hem till Helena och färgade mitt hår, men det syns inte så mkt :( Sen hem, käka, plugga och däckade vid 22.. Va heelt död asså!
Idag då, först var det seegt att gå upp imorse, sen hade jag matte, engelska, dubbeltimme no, lunch, språk och slöjd.. Jag hann faktiskt med rätt mkt idag :D Efter skolan åkte jag till hässelby gård för jag skulle på möte där 16, medans jag väntade gjorde jag min svenskaläxa :P och träffade Yassir där oxå, jättekul <3
Efter mötet, som var slut halv sex så hämtade mamma mig och körde hem mig till pappa, fick min klänning jag beställde förra veckan oxå :D Hem, käkade, pluggade och nu sitter jag här och tänker snart sova, är heelt slut... Håller på att planera nästa helg, för i helgen ska jag och Matilda till Jesper och Emy :D Ska bli sååå sjukt jävla kul asså!! <3
Aja, hoppas ni haft en bra dag! :*



Looooove Bitchees! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0