Fullt upp!

Heej! :D


Sitter här i mitt rum och laddar över bilder till datan från syrrans kamera :P
Jag hann inte blogga igår, men jag gick iaf bara i skolan och efter skolan stannade jag och Helena i caféet och pluggade i typ en timme, sen drog jag och Nicke hem till mig och snackade en massa :D Skulle egentligen träffat Kicki igår efter skolan men hon var tvungen att ställa in :( Hade verkligen behövt prata med henne..
Idag då, va på extraletion med Helena på morgonen, gick i skolan hela dan, låååångtråkigt asså.. Efter skolan drog jag hem och pluggade ett tag, städade mitt rum, käkade, fixade tills imorgon och nu ska jag bara ladda över bilderna sen sova!! Är suuupertrött, men börjar sent imorgon för vi har orgentering på kärsön -.- Såååå tråkigt!
Aja, hoppas ni haft bra dagar, mina rullar på! <3



Looooove Bitchees! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0