Alot to do!

Heej! :D


Sitter här i mitt rum och tänker snart gå och lägga mig, är rätt trött och haft fullt upp..
Igår var jag i skolan på dagen, hade matte, engelska, dubbeltimme no, lunch, språk och slöjd, bara sug ämnen typ -.-
Efter skolan gick jag till centrum och åkte till karlaplan och mötte min kusin :) Vi hämtade hennes ungar, sen typ hem och käkade och snackade en massa :) Åkte hem därifrån vid 8 och va hemma 9 :) Pratade med A******** hela vägen hem :D
Imorse typ hade jag först extralektion halv åtta, sen typ idrott, matte, bild, lunch, engelska och språk.. Skiitsegt.. Har blivit jätteförkyld oxå så det är svårt att prata och andas :( Idag efter skolan typ pluggade jag ett tag, sen städade jag mitt rum för min farmor, farfar och pappas morfar skulle komma och fika :) Det var jättetrevligt!
När dem hade gått så duschade jag och nu ska jag typ göra mig klar sen sova, börjar halv åtta imorgon och behöver mkt sömn! Hoppas ni haft en bra dag! :D <3


Jag i Gran canaria, saaknar!! :(



Looooove Bitchees! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0