Vanlig Söndag =)

Godkväll! :)

Sitter i mitt rum och har precis ätit middag :)
Igår på eftermiddagen var jag bara hemma och fixade lite, Sebbe låg och sov och Danni kunde inte :(
Drog till Bella vid 15, vi snackade ett tag, sen pluggade och käkade :) Började kolla på film vid 20, däckade vid 2:15.. Vaknade vid 10 imorse -.- Gick upp efter ett tag, käkade frukost, chillade ett tag..
Drog hem vid 14, Bella skulle på hundträning.. Kom hem, duschade, pluggade, umgicks med Renée.. Så nu sitter jag här och ska läsa igenom min no och svenska, sen göra klart matten och fixa mig.. Ska lägga mig vid 21-22.. Är ganska trött och vet att det kommer bli en jobbig vecka..
Hoppas ni haft en bra helg!
Sorry för att de inte e några bilder, glömde de.. <3



Love Rebecca! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0