Upptagen ;)

Heej! :D


Förlåt för dålig uppdatering, men varit upptagen ;)
Igår (tisdag) var jag i skolan på dagen, lite halvtråkigt :P men ett måste..
Efter skolan gick jag och träffade Kicki, vi pratade och umgicks lite :) Mamma hämtade mig där vid 17, jag åkte till pappa och lämnade en grej, sen åkte jag, mamma och Matilda till Vällingby :) gjorde några ärenden, kollade på vinterjackor och så :) Vi åkte hem till mammas och käkade middag + efterrätt, trevligt och gott :) 
Kom hem vid 21 och däckade direkt :P 
Klockan ringde 06:20 imorse och jag var såååååå trött, men gick upp till sist, fixade mig och gick till skolan, hade extralektion matte, matte igen, engelska, dubbeltimme no, språk och sjöld.. Halvsegt idag, hade ont i huvudet och inte på så bra humör :( När jag slutat hade jag tänkt att bara gå hem och ta det lungt, men jag träffade på så mycket trevligt folk i skolan som jag pratade med :)
Gick sällskap med Sassi hem och nu gör jag typ inget, ska plugga lite och såå.. Vi kanske ska åa till IKEA sen, hela familjen, så de blir väl en sen kväll kan jag tänka mig :D
Hoppas ni haft en bra dag! <3


Jag hos Jesper och Emy :P



Looooove Biathes! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0