TRÖTT!

Heej! :D


Vanlig skola idag.. Men imorse var jag EXTREMT trött, asså jag är ju alltid lite trött, men imorse kunde jag faan somnat stående :P Var såå grymt trött :P Kanske beror på att jag och Jenny va uppe sent och inte sov så länge :D
Idag efter skolan drog jag hem och typ fixade en musik-grej och planera min nya design hit till bloggen, Tilia ska ju göra den åt mig :D Drog och tränade vid 17, hem och käkade, duschade, pratade med mamma och nu väntar jag på att få komma in i badrummet, vill ha min morgonrock :P Renée duschar såå.. Skulle behöva plugga meeen, jag orkar verkligen inte de nu.. Jag ska snart plocka undan i mitt rum, fixa mig seeeen SOVA :D Behöver det! (a)
Hoppas ni haft en bra och trevlig måndag! :)



Looooove IT Biatches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0