Tiiid?!

Heej! :D


Sitter i mitt rum och kollar på olika gymnasieprogram, dags att söka snart ju! :O
Jag har verkligen inte hunnit blogga!
I Tisdags var jag ju på möte vid 17, det gick bra, var hemma vid 18:30 igen! Käkade och pluggade lite, gick och la mig typ 21.. Var suuupertrött!
Igpr började min dag klockan 06:00, gick upp, fixade mig, käkade frukost och var i skolan vid 07:20! Pluggade matte, sen hade jag matte, engelska, dubbeltimme no, missade en del av den för att jag var på möte med Stefan, våran studievägledare, det mötet gick bra :D Lunch, språk och håltimme :D På håltimme satt jag, mulki och Beverly och pluggade i Caféet, gick sällskap med Nicke hem och vi stog och snackade typ en timme :P Så var hemma vid halv fem, pluggade 260 ord på engelska, käkade, umgicks med familjen, kollade massa gymnasiegrejjer och däckade typ 22..
Idag så började jag 08:20 som vanligt, med styrketräning -.- Sen matte, bild, lunch, engelska, språk och slutade! :D Drog hem, käkade och gjorde matte och no och blev klar för typ 20 min sen :)
Nu ska jag kolla lite mer gymnasium och om en timme börjar min träning, så ska snart byta om oxå!
Fullt ös hela tiden! :D Men jag gillar det!! :P
Hoppas ni fina bloggläsare har det bra! <3


Bild på mig från i våras  :D



Love Rebecca! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0