Shoppat! :D

Heej! :)


Håller på att städa mitt rum, det var jättedammigt och jag typ hatar damm :P
Igår så var jag bara i skolan på dan, efter skolan träffade jag Alicia och vi fikade och kollade på kläder, smink, skor m.m :D Typikst oss tjejer! På kvällen va jag med min ängel Bella <3
Idag typ vakanade jag halv nio, gick upp typ nio, satte på mig träningskläder och gick ut och joggade en timme :) Hem, duschade, käkade och fixade mig :) Renée och Matilda hämtade mig här hemma vid halv ett och vi åkte till Kista :D Köpte en vinterjacka, 2 tjocktröjor, ett par mjukisshorts, en t-shirt och ett halsband :D
Vi var hemma typ kvart över fem och typ började göra mat, sen åkte jag och Renée pch hämtade pappa på båtklubben, hem, käkade och nu håller jag på att städa mitt rum, är nästan klar :D Ska bara gå ut med några grejjer till sop-rummet och några i källaren, lägga in kläderna jag köpte idag i garderoberna, sen vet jag inte :P Ingen svarar på sms typ :/


Hahah, älskar bilden <3



Love Rebecca! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0