Sååå sjukt mysigt!

Heej! :D


Igår när jag hade bloggat så fixade jag mig, sen mötte jag Alex i Vällingby så vi kunde åka till stan tsm, han skulle oxå träffa kollokompisar :P Vi gick av i Centralen och han va med mig och mina kompisar en stund :)
När jag kom så var Tilde, Udochi, Mysan, Frida, Julia och Sandra redan där och vi snackade ett tag och väntade på Jenny :) Alex drog vidare och vi mötte Jenny, sen gick vi och åt suschi (stavning) i kungshallen, det var rätt okej :) Efter de så gick vi bara runt, Sandra va tvungen att dra när vi åt :( Efter ett tag mötte vi Bintou och de va snowboard-tävling på sergel så vi gick dit och jag och Mysan stod och spanade på snygga killar :D Stygga flickor (a) Sen mötte vi Alex och drog till Waynes Coffee och fikade :) Mkt trevligt, sen skulle jag och Jenny hem till henne, jag skulle ju sova där <3 Alex gick med oss till tuben, vi sa hejdå till alla, sen åkte vi hem till henne! Köpte godis på vägen oxå :P 
När vi kom hem till henne så käkade vi, flummade och kollade på film :) Sen låg vi och snacka i typ 3 timmar :D Så vid halv fyra somnade vi gott! Vaknade halv elva av att Jenny ligger halvt på mig -.- Vi gick upp, käkade, fixade oss sen drog jag hem, bytte om, åkte och tränade och nu väntar jag på mat :) 
Efter maten ska jag duscha och sen sova typ.. Är aaasss trött :P 
Hoppas ni haft en bra helg! <3 


Igår innan vi åkte hem, från vänster: Bintou, jag, My, Jenny, Frida, Julia och Tilde :) Udochi tog bilden <3



Loooooovvee Biathes!! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0