Mycket att göra!

Heej! :D


Mycket att göra, som vanligt!
Igår va vi iaf på IKEA på kvällen, käkade även middag där :P Kom hem vid 20 och var helt slut!
Imorse var jag rätt trött, hade idrott första lektionen och mådde jätte illa, med huvudvärk och ont i magen :( Jag ville vara med, men var inte det..
Efter idrotten hade vi matte, sen bild, sen slutade vi :D hade halvstudiedag! Vi som var änglar (kamratstödjare) förra året träffades när vi käkat och fikade :) Vi ska inte vara änglar längre, för de ska ha ett nytt system! Vi satt och snackade i lite mer än en timme, mkt trevligt :)
När jag kom hem så pluggade jag, käkade mellis nyss och nu ska jag fixa mina naglar sen åka och träna vid 18 :) Pappa ska på föräldrarmöte 18 oxå!
Hoppas ni haft en bra dag!



Loooove it :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0