Mkt plugg nu igen..

Heej! :D

Sitter här i mitt rum och väntar på att klockan ska bli kvart över fem :P Ska byta om och åka och träna då!
Igår då, Sussie och Tom stannade på middag :) Väldigt trevligt! När de dragit så gick Matilda till mamma och jag tränade här hemma, sen duschade jag, kollade på gardiner och mattor till mitt rum, fixade mig och gick och la mig :) Fast de tog 2,5 timme för mig att somna :/ Det kändes som typ en halvtimme tyckte jag :P Och var faktiskt inte så trött som jag trodde att jag skulle va imorse :D
I skolan hade jag först svenska, sen engelska, matte, musik, lunch och dubbeltimme so.. När jag slutat gick jag hem och pluggade typ 1,5 timme och nu ska jag snart fila naglarna, sen som sagt åka och träna :)
Ikväll ska jag bara ta det lungt, har mkt plugg den här veckan :/
Hoppas ni fina läsare har det bra! <3


Hahah, bild ifrån våras :P Ääälskar den!!



Love Rebecca! :* <3

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Kan nt du ha en frågestund på bloggen ?????

2011-10-18 @ 17:13:29
Postat av: Rebecca

Du kan fråga här, så svarar jag gärna ist :)

2011-10-18 @ 17:22:00
URL: http://iamdaddyslittleprincess.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Men de e ju roligare om du har en frågestund..

Då kan alla fråga o så svarar du på ett inlägg <3



Kan inte du göra dagens facelook o outfit oftare? Due så fin

2011-10-20 @ 09:41:13
Postat av: Rebecca

Det brukar inte bli tillräckligt med frågor för att jag ska vilja svara på de, men kan ha det på lovet!

Jag har inte haft någon kamera (som jag tidigare nämn) så har inte kunnat fotat, men fick tillbaka den idag, så kommer göra det MYCKET oftare nu! Åhh, Tack så mycket! :) <3

2011-10-21 @ 22:08:05
URL: http://iamdaddyslittleprincess.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Okej, men ta dem frågor du får då?

De va så lite <3

2011-10-22 @ 11:54:54
Postat av: Rebecca

Kanske, får se om jag orkar och har tid.

2011-10-23 @ 15:34:24
URL: http://iamdaddyslittleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0