Låååååååång dag igår!

Godmorgon :D


Inte uppe med tuppen idag asså ;)
Igår var jag ju i skolan hela dagen, det var vanlig fredag och jättekul :P Hade kör innan lunch :D älskar ju att sjunga!
Efter skolan åkte jag till Centralen, köpte godis, sen satte mig och väntade på mitt tåg, 20 min innan de skulle gå så bytte de perong.. Störande!
Satte mig på tåget och började plugga so, har prov på måndag -.- Pratade lite med min sjukling Bella, som jag inte träffat på en vecka :(
Tåget rullade in 17:20, mötte moster och vi åkte till min kusin Sandras lägenhet, käkade, åkte till kopparhallen och kollade när 95/96 laget killar spelade sin match (handboll), fanns några snyggingar ;) Sen spelade Sandras lag, men hon spelar i dam-laget.. Efter matchen åkte jag och moster-cola hem (horndal) och landade här vid 22.. Här hemma var Linda (monicas kompis) och vi drack te och käkade mackor, somnade vid 23:30 och vaknade vid 9:45 :D Sköönt att få sova ut! Jag gick upp och käkade frukost och nu sitter jag här :) Ska snart plugga min so, sen åka och handla :)
Hoppas ni hade en trevlig fredag-kväll och får en trevlig Lördag i den sköna solen! (vi har iaf sol) :D



Love Rebecca! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0