Jag hade ett liv, tills jag började nian.. -.-

Heej! :D

Förlåt för dålig uppdatering, men kolla rubriken.. Det är såå sant!
Jag har gryyymt mkt i skolan, men vill ändå hinna med att vara med kompisar, shoppa, massa möten m.m.. Jaa, ni fattar! Tyvärr så kommer bloggningen bort lite då, men jag försöker verkligen! :D
Igår (Tisdag) var jag i skolan på dagen, sen när jag slutade mötte Balder mig i min skola :) vi drog hem till mig och snackade en massa :) MKt trevligt! När jag gick med honom till centrum så mötte vi Aishi och Fanny :P
Drog hem, käkade, chillade ett tag och gick och la mig vid 21 :P
Idag då, klockan ringde 06:00 zzzznaaarrkk... Gick upp, fixade mig och så gick jag till skolan..
Hade matte, matte, engelska, no (pluggade matte då, för vi hade vikarie), lunch, språk och slöjd, men gick inte på den, hade jätteont i huvudet så gick hem och vilade, käkade och pluggade ett tag, nu sitter jag här och väntar på resten av familjen :P
Hoppas ni haft en bra dag! <3



Love Rebecca! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0