I'm so sorry!

Heej! :)

Jag är jätteledsen att jag inte bloggat :( men har verkligen inte haft tid! :(
I måndags hade jag gjort ett videoinlägg, men det gick inte att ladda upp videon, sen hann jag inte blogga senare ;(
Iaf, i måndags gick jag i skolan, pluggade efter skolan, tränade på kvällen, åkte hem fixade mig och dog typ! Vanlig måndag helt enkelt :) Var en massa trevliga på träningen, Ulf (en av ledarna) tycker vi ska boxas i stan på lovet :P Vi får se ;)
Igår då (tisdag) skola, hem & plugga, göra om lite i mitt rum (saker jag stör mig på) :P På kvällen så tog jag bara det lungt och var med familjen, beställde 4 mattor och 2 gardiner oxå :D mattorna kommer om någon vecka, men gardinerna den 25 november :(
Idag har jag gått i skolan, pluggade i caféet med lite folk när jag slutat, kom hem vid 17 och nu kollar jag på tv :) Hade 2 prov idag matte och no.. Gick nog rätt bra!
Ikväll ska jag först äta, sen träna, duscha och typ sova.. Är heeeelt slut!!


Första dagen i turkiet :D



Love Rebecca! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0