Ikväll såå! ;)

Heej! :D

Förlååt!! Igen, men samma anledning, har pluggat!
Ïgår var jag bara i skolan, efter skolan drog jag hem och pluggade, skulle gått på ett möte, men det blev inställt :( Drog och tränade vid halv sju, hem, käkade, duchade och gick och lade mig vid 22 :D
Idag har jag bara gått i skolan, mamma hämtade mig efter skolan och vi åkte till Vällingby och fikade och handlade kläder till mig, sen hem till henne och hämta min kamera och massa gymnasie-papper -.-
Så ikväll ska ni få bilder på allt jag handlade idag och förra helgen ;) <3 Om jag inte träffar någon, men tror inte det, ni får iaf bilderna den här helgen! + nu kan ni få massa bilder när min kamera funkar igen :D
Hoppas ni får en bra fredag! <3



Love Rebecca! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0