Hade inte tid igår :(

Heeej! :D


Ligger i min säng typ halvdöd :P
Hann tyvärr inte blogga igår :(
I lördags så segade vi bara hemma hela dan, jätteskönt! Linda gjorde jättegod middag med efterrätt!
I söndags typ gick jag upp, käkade fruksot, fixade mig, packade, pluggade, gjorde mig helt klar, sen åkte vi på handbollsmatch i horndal, pojkar 98/97 spelade, efter första matchen körde monica mig till tåget i avesta och jag åkte hem! Det va mkt folk på tåget, jävligt segt att åka hem, tappade bort mig i centralen och de va mkt folk på tuben när jag åkte hem, det var svinkallt ute när jag gick från cetrum och hem, jävligt drygt med andra ord -.-
När jag kom hem käkade jag, sen duschade, packade upp, plockade undan i mitt rum och gick och la mig vid 22.. Var HELT slut imorse :( Men gick till sis upp, fixade mig och gick till skolan, de va ganska segt..
Hade so-prov sista lektionen, de gick nog rätt okej.. Efter skolan drog jah hem, käkade och nu ligger jag här och lyssnar på musik och fryser.. Min träning börjar om en timme så ska snart byta om och åka dit..
Hoppas ni haft en bra måndag! <3



Love Rebecca! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0