Fått mkt gjort!

Heej! :D


Ligger i sängen och väntar på Sussie och Tom.. Dem ska fika här för att Renée fyllde år igår..
Har faktiskt fårr riktigt mkt gjort idag! :)
Käkade frukost vid halv elva, fixade mig, hängde upp alla smycken på min spegel, vikte in typ 3 kilo tvätt i mina garderober, tog bort mitt nagellack och såå :) Mötte Alicia och hennes syrra Lovisa i Vällingby vid 14, vi kollade på jeans till mig, hittade perfekta som mamma ska köpa till mig :D Sen köpte vi en sportbh till mig och ett linne jag ville ha :) Dock var linnet för stort, ska byta det i veckan :/ Sen gick jag hem och käkade lunch och nu ligger jag här :P håller på med en design-grej till bloggen ;)



Love Rebecca! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0