What have I been doing? ;)

Godkväll :)

Har verkligen inte haft tid att blogga, Sorry!
I Torsdags var jag i skolan, tränade med Alicia på kvällen :)
Fredag så var jag i skolan, efter skolan hämtade Bellas mamma oss, vi åkte hem till henne och packade och var med Daniel och Maciek :P Åkte hem vid 18, käkade och var bara hemma resten av kvällen, har ju inte haft något internet sen i Torsdags..
I lördags var jag bara med familjen, jättetrevligt <3 I söndags var jag hos mormor och morfar på dan, Andreas, Emma och Lita var där oxå, Matilda och mamma var med oxå..
I söndags sov jag hos Bella, det var sjukt kul :) Hon har juu flyttat till en lägenhet i centrum, igår var jag bara med henne och på kvällen tränade jag :)
Idag typ, vaknade, fixade mig, städade rummet och åkte till brommaplan, pappa hämtade mig där och jag var med honom på jobbet hela dagen :) Mkt kul :D (han är lastbilschaufför)
Ikväll har jag inte gjort så mkt, smsat med Kim, ska typ träffa honom imorgon <3
Några av er ville ha frågestund, fråga på nu så svarar jag på alla som jag får fram tills lördag, så svarar jag på söndag :) <3


Jag och Matilda i turkiet <3



Love Rebecca! <3


Kommentarer
Postat av: Matilda <3

Älskar dig min finaste syster <3

2011-11-02 @ 18:20:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0