Seegt..

Heej, What's up Bitches! ;)


Hahah, nää, men tja :) Ligger i min säng nu och tar en paus :D
Igår segade jag hemma hela dagen, åkte till stan och boxades med Ulf på kvällen, så har sån j*vla träningsvärk idag :( Ont i hela kroppen..
Idag då, gick upp vid elva, tvättade håret, åt frukost, städade mitt rum, plockade in i diskmaskinen, plockade fram allt jag ska packa och nu ligger jag här :) Ska snart fixa mig, packa sen typ dra :) Ska ju till min låtsasmormor och låtsas morfar :) Min buss går vid 15 från centum.. Så måste dra om typ en timme :)
Aja, måste fixa mig nu, hoppas ni får det bra, jag kommer hem på lördag-kväll igen <3


Bild från i våras :)



Love Rebecca! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0