Ouupps! :D

Heej! :D


Sitter i sängen och övar på luciasånger :P Ganska tröttande faktiskt.. Ska snart fixa mig och gå och lägga mig, är sjuukt trött + börjar tidigt imorgon..
Inget uppdaterande, jag vet. Men igår gick jag bara i skolan, efter skolan drog jag hem och var med pappa och Matilda, de båda är sjuka.. Sen vid halv sex drog jag och tränade, hem, käka, duscha och typ gick och lade mig.. Var såå jävla trött imorse asså.. Gick till sist upp iaf och hade massa tråk lektioner.. När jag kom hem var polski (städerskan) här :P Pappa var hemma och sjuk och Matilda är hos mamma.. Var lite med pappa, sen pluggade jag, gjorde mat, gick till mamma, kom hem och nu sitter jag här =) Ska som sagt snart gå och lägga mig..
Hoppas ni söta bloggläsare mår bra <3



Love Rebecca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0