Mycket att göra..

Heej! :D


Sitter i skolan och har precis gjort klart mitt engelska-arbete, väntar på min lärare så tänkte blogga så länge :)
I söndags var en riktigt seeeg dag, vaknade vi 12, gick upp käkade frukost, kollade på tv, käkade lunch fixade mig och packade. Tog bussen hem vid 17, var hemma ca: 19:30, pappa och Renée hade fastnat i London så jag duschade och gick till en kompis och sov där. Hade sovmorgon på måndagen, så började 9:35 :D Efter skolan gick jag och hämtade mina grejjer och sen hem och chillade. Igår (tisdag) så började dagen med att jag försov mig -.-' Missade no, men tog igen det på språk (har inget språk) oxh efter skolan. Hade sen svenska och lunch, simmning efter lunchen, det gick jättebra och sen slutade jag. Fixade mig och landade hemma vid 15, städade mitt rum, plockade tvätt, vakumpackade tävken och kuddar, möblerade tillbaka mitt rum, käkade middag, pluggade, titta på 112-på liv och död, standard :D Sen gick jag och la mig vid 21:30, läste ett tag och var GRYMT trött imorse när klockan ringde vid 6.. Gick upp fixade mig och så till skolan för extra lektion, sedan matte och nu engelska =) Slutar om typ 5 min, sen har jag no..
Hoppas ni haft det bra <3



Love Rebecca! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0