Lååååång dag igår..

Heej! :D

Ligger i min säng och segar, ska snart krypa i säng, är ganska trött..
Igår (fredag) så var jag på gymnasiemässan med skolan, gick med Bella, men treäffade Alicia, Jesper, My, Steffi och MASSA annaat trevligt folk :) Va med Alicia de sista timmarna för Bella skulle va med Cassi....
Va på mässan i 5 timmar, fån halv tio till halv tre.. Tog bussen från mässan till Balder (hade inget att göra och skulle ivåg på en grej efter) Så var där i kanske en timme, en och enhalv kanske..?
Åkte från Hökis till stora essingen och skulle på en grej (kan tyvärr inte nämna det här i bloggen) och kom hem vid 23:40.. Heeelt död! Satt och pratade med Renée ett tag och gick och la mig vid 1..
Vaknade vid halv elva, käkade frukost och segade runt..
Vid 16 vi (hela familjen) till jakobsberg, vi skulle bowla med pappas släkt =) Det var väldigt trevligt och vi gick till våra kusiner efter och åt middag och fikade :)
Kom hem vid 21:30 typ och nu ska jag snart sova :)
Hoppas ni mår bra <3


Gammal vild på mig..



Love Rebecca <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0