Yeeeey!! :D

Heeej! :D


Jag kom nyss hem, det har varit en lång dag :P
Det började med att klockan ringde 7, gick upp käkade frukost, fixade mig och gick till skolan :P
Hade först matte, engelska, bild, svenska, lunch, håltimme, hemkunskap sen slutade jag :D
Kom hem vid halvfyra och då kollade jag bussen för skulle åka och hämta mina skor i Jakobsberg, men den hände det en grej så jag läste ut min bok (cirkeln, ni vet) sen käkade jag.. Efter maten åkte jag och pappa och köpte skorna ist =) Så vi kom nyss hem och jag ska vara lite med pappa, snart kommer Renée hem, hon har varit på landet :)


Fina va? :D


Är inte rosetterna VÄÄÄRLDEENS sötaste!? :D

Nej, nu ska jag läsa bloggar, sen va med pappa och förbreda inför imorgon, har ju friidrottsdag :(
Hoppas ni haft en bra dag <3



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer
Postat av: Me and My Baby Dolls

Vilka fina skor :)

Hur mår du annars då?

Kramar

2011-05-26 @ 20:16:54
URL: http://mybabydolls.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Tack! :)

Jag mår rätt okej, hur mår du och barnen?

Kram

2011-06-12 @ 14:55:22
URL: http://iamdaddyslittleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0