Varför? :(

Heeej! :D


Sitter i mitt rum och pluggar, skiiittråkigt...
Förlåt att jag inte bloggade igår, jag orkade verkligen inte.. :P
Igår va jag ändå bara i skolan, efter skolan gick jag hem och åkte till pappa på kvällen =)
Det var en riktigt dålig dag i skolan igår, hela dan bara sög och var allmännt skiiitdålig :(
Idag har det oxå bara varit vanlig skoldag :) Lite segt bara :P
Hahah, det har ju faan spöregnat idag!! :O Inte kul! Mina nya ballerina, de rosa ni vet? Dem blev typ helt förstörda när jag gick hem :( Hade ju shorts på mig! Idag har varit en rätt bra dag, inte lika dålig som igår iaf :)
Asså guud, det är såå mkt på schemat just nu, mkt i skola, massa specialdagar, mkt med kompisarna m.m. Blir faan galen!
Bilder från helgen och dagens outfit:


Jag tittar på skräckfilm :P


Neneh kollar på skräckfilm :D


Neneh bebis sover :*


Dagens outfit


Dagens facelook :)

Nu ska jag fortsätta plugga och snart duscha!
Hoppas ni haft en bra dag! <3



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0