Vanlig Torsdag! :P

Heej! :D


Vanlig Torsdag idag då! Lika långtråkigt :P
Hahah, vaknade imorse vid 4 och de va strålande sol :D Sen när jag blev väckt vid 7 igen va de grått och molnigt :( Det gillas inte!!
Efter skolan chillade jag kvar med Neneh, Sarah, Sassi, Eivor och Mulki :) Trevligt, trevligt!
Kom nyss hem och har precis käkat mellis! 
Har faktiskt lite bråttom, sak träffa Alicia vid spåret om 25 min, måste hinna byta om + gå dit!
Hahah, Matilda sa precis att vi skulle åka till Barkarby och kolla på skor idag, men hade helt glömt!
Jaja, jag tränar med Alicia ist :D
Ajusste! Någon av er ville att jag skulle göra videoinlägg, min dator strular så mkt så när jag väl täner göra det så går det inte :( Men ska be Christian kolla på min data så ska ni självklart få ett videoinlägg :*

 
Dagens outfit :)


Dagens Facelook :)

Nu har jag riktigt brottåm!



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0