Valborg och grejjer!

Heej! :D


Förlåt för dålig uppdatering, har verkligen inte orkat! 
I fredags så käkade jag middag vid 19 sen drog jsg ut med Fiia och alla, kom hem vid halv ett :)
Igår (lördag) så vaknade jag jätte tidigt, gick upp, duschade och la mig i soffan :D Laaat!
Neneh, min bebis kom hit vid elva och vi slöade i soffan ett tag, käkade frukost och vid 14 gick hon hem och jag till Danni :)
Jag och Danni mötte först hennes syrra och hennes kompisar sen gick vi till Coop och köpte mat, för vi skulle grilla :D
När vi hade handlat gick vi till skolan och grillade, det var verkligen jätte mysigt <3
Vi gick hem till Danni och lämnade lite grejjer och hämtade varmare kläder!
Vid halv nio gick vi till ådalen och kom hem igen typ 20 i tio..
Vi kollade på film och så och vid halv tolv somnade jag, Danni väckte mig vid halv elva -.-
Idag har vi bara kollat på film och tagit det lungt, kom hem vid 20 i fyra och det är middag hos pappa om en timme :) Ska snart dra dit!
Glömde tyvärr kameran så ni får inga bilder ;(
Hoppas ni haft en bra helg, för jag har haft det supermysigt <3



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0