Trött!

Godkväll kära läsare! :)


Haft en bra dag ute i solen? Hoppas det, för jag har haft det supertrevligt =)
Igår så mötte jag Alicia och vi gick först och kollade på utegymmet, sen gick vi hem till mig och hämtade pengar och gick till Shell och köpte godis :D
Vi gick hem till mig och började kolla på Harry Potter 3 vid 20:45, tror jag!
Filmen va slut typ 23 och då gjorde vi oss i ordning och gick och lade oss typ halv tolv eller nåt :P
Vi vaknade 8 och gjorde frukost till hela familjen, käkade, fixade oss och 10 satt vi i bilen påväg till båten :D
Vi åkte båt till mina kusiner och va där hela dan, käkade middag på lokala krogen och kom hem till mamma för en stund sen, nu ska jag kolla på film, är suuuuuupertrött!!
Ni får bilder imorgon, orkar verklgen inte nu!
Godnatt <3



Just love it, Bitches! :* <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0