Trevligt! :)

Heeej! :D


Idag har jag varit med Sassi som jag berättade =)
Vi tänkte ju fota en massa, med olika outfit och grejjer, men precis innan vi skulle gå ut så kom pappa hem och han tycker det blir så mkt spring och han blir så irriterad, så jag orkade bara inte! Vi tog med oss basketbollen och drog ut iaf, det blev ju ändå rätt mkt bilder, men inte med olika outfits ;(
Bilder från dagen:


Jag :)


Sassi <3








Älskar dig min fru <3

Nu sitter jag i soffan och hela familjen är samlad :D
Imorgon ska jag och pappa på maskinmässan i Barkarby :D Vi måste upp tidigt, men det blir nog kul!
Skulle egentligen till Tegel idag, Kim skulle spela där, men känner att jag verkligen inte orkar :(
Kom hem vid halv fem och käkade lunch, sen pluggade jag ett tag så kom pappa och Renée hem :D <3
Vi käkade för typ en halvtimme sen, det blev tacos :D
Nu ska jag bara ta det lungt och vara med familjen <3



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0