Stress!

Heeej! =D


Grymt stressig dag asså!
Började med att väckarklockan ringde 06:15 och jag gick upp, gjorde frukost, fixade mig och gick till skolan.. Hade teknik från 7 till 10 och käkade min frukost vid halv nio :)
Efter tekniken va det dubbellektion engelska, lunch, svenska, syslöjd och omprov i historia! Det gick nog rätt bra :D
När jag hade skrivit provet, drog jag hem, gjorde mellis och SPRANG ut till bussen till Råcksta, sen tuben till Islandstorget och sen buss därifrån till Dr. Abrahams väg, där hämtade pappa mig och vi åkte till båten :) Vi skulle hjälpa Hardeberg att sälja hans båt :P
Vi kom tbx till båtklubben kvart över sju och då pkte vi hem och ner på lokala krogen för att käka, kom hem därifrån för en halvtimme sen =)
Nu ska jag snart gå och sova, blir en låååång dag framför mig imorgon oxå!
Har tyvärr inte haft med mig kameran idag, så inga bilder ;(
Men hoppas ni haft en suuuperbra dag! :*



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0