Soligt! :D

Heeeeej!! :D


Det var riktigt roligt igår :)
Jag mötte först upp Sassi halv åtta, vi började rulla mot skolgården och påvägen mötte vi Marianna, Ange och Eivor :D <3 Vi gick till skolgården och efter en stund kom Leexiiea :DD
Vi satt bara på skolgården hela kvällen, snackade skit, spelade lite basket, lite fotboll och chillade :) Mkt trevligt!
Bilder från igårkväll:


Jag :D


Sassi :*


Marianna :P


Eivor, Ange, Jag och lilla Delsi <3


Sassi och Leexiiea! <3


DELSI!!


Ange <3


Jag, Sassi och Leexiiea <3


Hahaha, Jag och Leexiiea! <3


Eivor och jag :P


Jag :D


Jag och min fru Sassi :*<3

Lite bilder från igår :P
Nu ska jag duscha, har precis ätit frukost =)
Efter duschen ska jag fixa mig sen dra ut och fota med Sassi :D


Frukost :D


Lillan äter frukost <3

Nej, nu börjar jag få bråttom, vi hörs! Ha en bra dag :*



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0