Såå irriterande!

Heej! :D


Igår hade jag skrivit ett jätte långt och bra inlägg och när jag skulle publicera det så slutade mitt internet att funka -.- Sånt är sååååå jäkla irriterande!!
Jaja, jag orkade inte skriva om allt för jag skulle precis gå och lägga mig, var suupertrött..
Igår, gick bara i skolan, efter skolan var jag på sånglektion och på eftermiddagen gick jag till pappa, på kvällen gjorde vi inget spec, Matilda va hos mamma, pappa i båten och Renée jobbade =)
Idag då, var skiiit trött imorse och när jag gick till skolan så snöade det och jag mötte städerskan i dörren :D
Gick till skolan, hade vanliga tråklektioner och direkt efter skolan träffade jag min familjebehandlare, vi tog en fika i Vällingby =)
Kom hem vid 17 och då läste jag lite bloggar och vid 17:30 började jag med maten, (jag skulle göra pannkakssmeten), jag har precis gjort klart den och snart ska jag käka :D
Vad har ni supersöta bloggläsare gjort idag? <3



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0