Pigg :D

Godmorgon sötungar! ;)


Hur mår ni? Hoppas ni mår bra :)
Jag mår rätt bra, är hungrig, ont lite överallt och är lite seg, annars är det jättebra =)
Ligger här i min säng och ska snart ringa Alicia ;) Vi kanske ska hitta på nåt busigt ikväll ;)
Vad gjorde ni igår kväll? Festade? Hade myskväll med eran pojk/flickvän? Va med kompisar?
Jag var iaf hemma med mina päron och vi satt och spelade sällsapsspel :D Jättetrevligt! Vid typ 20 igår gick jag till Pontus och lånade hans laddare :D Jag har tappat bort min -.-' Tack Pontus <3
Jag ska snart gå upp, föörst ringa till Licia och sen göra frukost :)
Idag ska jag typ åka med pappa till båten..
Vad tänker ni hitta på för roligt idag? =)



Just love it, Bitches! ;* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0