Orkade verkligen inte igår!

Godmorgon! :)


Jag orkade verkligen inte blogga igår, var suuupertrött!
Pappa väckte mig halvåtta igår, vi gick upp, käkade frukost och fixade oss.. Sen kom Anders (min farbror) och hämtade oss halv tio :D
Vi åkte till maskinmässan i barkarby och jag och pappa var där i 5,5 timme :D Det var verkligen suuupertrevligt, men fick ont i fötterna och ryggen av att gå sådär mkt :( Tog inte så mkt bilder, men några :)


Pappa, Farfar och Farbror Anders :D


Min kusin Adam :)


Adam och jag :P


Pappa testar en lastbil :D


Adam, i väntan på mat


Jag i väntan på mat, men de blåste mkt ;O


Jag :D


Vi tig taxi från mässan till Vällingby och pappa tog en bira och jag fick en glass :D
När vi kom hem så va vi bara med Matilda och Renée, käkade vid 18 och resten av kvällen läste jag :)
Jag var suupertrött verkligen :P
Pappa och Matilda har åkt till båten och jag ska plugga till mitt so-prov jag har imorgon :P
Ha en bra dag ;)



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0