Mkt att göra!

Heeej! :D


Asså jag hinner inte alltid blogga, jag vill, men har verkligen ingen tid.. Sååå sjukt mkt just nu!
Idag ringde klockan 7 som vanligt, jag var suuuuupertrött! Mötte Johan innan skolan lite snabbt :)
Vi hade först matte, sen engelska, bild, svenska, lunch, håltimme och hemkunskap :D Rätt nice dag faktiskt!
Efter skolan mötte jag min familjebehandlare och vi fikade i Vällingby :) Vi satt och snackade ända till halv fem och när jag skulle gå hem mötte jag Terese och Fanny =) Mkt trevligt <3 Vi gick till "din sko" för jag skulle testa ett par skor där :)
Sen va jag tvunden att dra hem, skulle käka middag! Käkade spaghetti och köttfärssås :) Jättegott!
Efter maten så plockade jag in och ur diskmaskinen, sen började jag plugga -.-'
Jag pluggade en stund, ringde mamma, snackade med Renée, pluggade lite till, sen orkade jag inte mer :P
Nu sitter jag här och ska snart smörja in benen, måla naglarna, läsa ett tag (läser en suuuuperbra bok :D) och försöka gå och lägga mig vid 21-21:30, tidigt, jag vet! Men är suuupertrött och måste på extra-lektion imorgonbitti :(


Boken jag läser! (lånad av Beverly)


Jag i mina myskläder :D

Hoppas ni haft en bra dag :*



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer
Postat av: tilia

omg den där boken är såå bra!

2011-05-21 @ 21:53:36
URL: http://purpleconverse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0