Lyckad dag! =)

Heeej! :D


Imorse när jag hade bloggat så ringde jag Alicia, sen hade pappa redan gjort frukost så vi satte oss och käkade :) När vi käkat fixade jag mig sen åkte vi till båten, handlade på vägen dit..
Jag dammsög lite och solade :D ´20 över 13 gick jag till bussen för jag skulle åka till Vällingby och träffa Alicia :D
Mötte henne 14 och vi gick runt en massa i Vällingby! Jag fick med mig en byxdress hem och la in 2 suuuperfina klänningar mamma ska betala :D (a)
Kom hem 10 i 17 och nu vet jag inte vad jag ska göra :P Det är middag 19, så ska va hemma då..
Alicia ska sova här oxå, men hon skulle hem och göra mat åt sina småsyskon först :P


Dagens facelook!


Dagens outfit!


Byxdressen jag köpte! Älskar den <3



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0