Lonley! :D

Heej! :D


Sitter här hemma i soffan heelt jävla ensam! Lite skönt faktiskt, men ingen annan kommer hem på typ 1,5 timme så det kommer bli lite ensamt :(
Jaja, idag? Vad har jag gjort?
Dagen började med att jag var suupertrött och gick upp typ halv åtta, käkade pannkakor till frukost :D Sen klädde jag på mig min Canada-dress och jag till skolan, heelt död!
Hade massa tråklektioner, matte, engelska, bild, svenska, lunch, klasstimme och hemunskap :P Det har faktiskt ändå varit rätt nice..
Kom hem från skolan vid 15 och har precis ätit mellis, pannkakor :D Jättegott, ska snart plocka in och ur diskmaskinen, starta en tvättmaskin, vika in massa tvätt, plugga och gå till cetrum och köpa en present till min lilla kusin Elin som fyller år i helgen!
Hoppas ni haft en bra dag! <3



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0