Lång med lyckad dag :)

Heeeej! :D


Är suuuupertrött! Det har varit en lång dag, men den har varit väldigt lyckad! =)
Dagen började med att jag blev väckt 7 som vanligt, gick upp och kkäkade frukost och fixade mig!
Dagens outfit:





Jag gick sällskap med min syster till skolan :P Hade först matte, sen engelska, bild, svenska, lunch, håltimme och hemkunskap :D Rätt chill dag faktiskt :)
Efter skolan åkte jag till Hässelby Gård och träffade min familjebehandlare :)
Vid halv fem var jag klar i Hässelby, då åkte jag tbx till Vällingby och mötte Lina H :D <3
Vi kollade runt i butiker och jag köpte några grejer på H&M och la in 2 grjer på Stadium!

 
Lina, min bebis <33


Jag och Lina :D <3

Vi käkade på donken oxå :P
När jag var på väghem mötte jag på Fiia, Sarah och lite annat folk, trevligt, trevligt :)
Kom hem 19:05 och då käkade jag igen :D Sen snackade jag med mamma och Matilda en stund!


Tröjan jag köpte :)


Shortsen jag köpte, Älskar dem! :D

Nu ska jag plocka undan i mitt rum, duscha, måla tånaglarna, vika in tvätt, slänga den smutsiga tvätten i tvätt-korgen, rensa mina bilder på datan, tömma kameran, kolla på tv en stund, sen sova! Är verkligen skittrött, men har varit en jättebra och rolig dag!

Tack för idag älskade barndomsvän Lina, jag älskar dig! :* <3



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du göra ett videoinlägg någon gång? Fin blogg :)

2011-05-12 @ 15:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0