Igår, riktigt J*VLA misslyckat!

Godmorgon!


Jag och Neneh har precis ätit frukost, vi ska snart klä på oss och dra ut!
Igår då, jag var fett taggad och när vi kom till solna, för det låg i solna hallen.. Vi kom dit 10 över 20 och när vi kom fram där kön splittras så hade de höjt priset till 130 och jag och Helena fick inte komma in -.- Så drog vi till Brommaplan och satt på donken :P No life, men fanns inget att göra!
Vi satt där i typ 2 timmar, ringde runt till lite folk, men beslutade oss för att åka hem till mig och klä på oss varmare kläder, vi hade ju bara shorts och linne.. Höll faan på att frysa ihjäl!!
Vi kom hem till mig halv tolv och då snackade vi med mamma sen ringde vi till dem andra, för mamma hade lovat att skjutsa hem dem, vi skjutsade först hem Helena, sen hämtade vi dem andra i solna vid 1, skjutsade hem dem som inte skulle hit och jag och Neneh däckade halv 3 :P

Igår på dan då...
Jag och mamma åkte först till mormor och morfar, sen till min brorsha, vi snackade skit och fikade :)
Drog därifrån vid halv fem och åkte först och lämnade Loppan hos sin mormor, sen hem till stockholm och mötte Neneh, sen käkade jag och fixade mig! :)


Smygbild på morfar :D hihi


Smygbild på mamma och mormor :D


I väntan på Loppan, sitter år fel håll i bilen :P

Vi gick till lekparken när vi hade fikat!


Loppan gungar :)


LOPPAN!! <3


Loppan leker i sanden, sööt nöten! <3


Loppan och min bror Andreas bygger sandslott :')


Deras fina sandslott :P


Lita kör bil :P


Gullungen somnade i bilen =) <3

Nu ska jag och Neneh gå och hyra film :)



Just love it, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0