Hos Johan! :P

Godkväll alla människor! :D


Sitter här i Johans soffa och gör ingenting :P Är rätt trött..
Iaf, jag mötte snabbt Johan vid halv sju, sen gick vi till mig och jag käkade, han hämtade sin bräda hos Fredde oxå :)
Vid 20 gick vi till skolgården och spelade basket, det var rätt chill :)
Först va Nicke, jag, Johan, Jimmy, Tobbe, lilla Pontus och Dennis där, efter ett tag drog Nicke, Tobbe, Jimmy och Pontus.. Då kom Helena dit :D vid 21:30 kom Pontus (inte samma) oxå dot och joinade oss :D Mkt trevligt! <3
Vid 22:30 drog Helena hem och 23 drog Pontus hem, så jag och Johan drog till tegel och sen träffade vi Felle, Jossan och massa annat folk, trevligt!
Vi kom hem hit till honom för typ en halvtimme sen :) Jag är suupertrött och tänkte snart sova.. Vi båda ska upp tidigt imorgon! :/
Glömde tyvärr kameran hemma ;( Så ni får inga bilder, jag är verkligen jätteledsen för det!! Blir sååå irriterad på mig själv asså!
Hoppas ni haft en trevlig fredagskväll, för det hade jag! <3



Just love i, Bitches! :* <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0